قیمت لوله درزدار تست گاز (API)

لوله درز مستقیم تست گاز نمایش قیمت با ارزش افزوده

سایز ضخامت حالت استاندارد واحد تحویل قیمت (ریال) تاریخ بروزسانی نوسانات
1/2 اینچ 2.8 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 اینچ 2.8 6 متری تست گاز کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
3/4 اینچ 2.9 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
3/4 اینچ 2.9 6 متری تست گاز کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
1 اینچ 3 6 متری تست گاز شاخه کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
1 اینچ 3.2 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 1 اینچ 3.2 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 1 اینچ 3.7 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 1 اینچ 3.7 6 متری تست گاز کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
1/4 1 اینچ 3.2 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/4 1 اینچ 3.6 6 متری تست گاز کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
2 اینچ 3.9 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
2 اینچ 2.9 6 متری تست گاز کیلوگرم کارخانه تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 2 اینچ 3.9 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
1/2 2 اینچ 3.5 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
3 اینچ 3.5 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
3 اینچ 4 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5
4 اینچ 4 6 متری تست گاز شاخه بنگاه تهران تماس بگیرید 1403/6/5


قیمت و نحوه خرید و فروش لوله درزدار تست گاز (API)

برای گاز کشی و انتقال این انرژی ارزشمند از لوله های مخصوص API استفاده می شود که توسط بهترین کارخانه ها و نمایندگی های مطرح، این تجهیزات به فروش می رسد. لوله های تست گاز دارای قیمت مناسب و کاربردهای مختلفی در صنایع و ساختمان ها است که به دو روش درزدار و بدون درز در کارخانه های ویژه تولید می شوند اما نوع درزدار با فرمول، تجهیزات، متریال و فرایندی متمایز ساخته خواهد شد.

مطالب مرتبط : لیست قیمت های لوله اسپیرال

خرید این لوله ها راحت و در کمترین زمان انجام شده که با مشاهده کاربردها و مزایای آن دیگر تصمیم گیری برای خریداری این لوله های مقاوم بهتر انجام می شود . در ادامه نیز قیمت و نحوه خرید و فروش لوله درزدار تست گاز (API) مطرح می شود.

کاربرد لوله درزدار تست گاز (API) چیست؟

لوله های درزدار تست گاز از ورق فولادی تولید شده و بر اساس استاندارد (API) یا انجمن نفت آمریکا در گریدهای مختلف و انواع ابعاد درزدار و بدون درز عرضه می شوند. ساختار کلی این لوله ها از سه بخش، قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت دیواره لوله تست گاز تشکیل شده و وزن کلی آن ها متناسب با متراژ هر شاخه متفاوت خواهد بود. با توجه به مشخصات فنی این لوله های فولادی در پالایشگاه و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی یا لوله کشی های ساختمانی کاربرد زیادی دارند. همچنین برای تاسیسات گرمایشی، سیستم هوای فشرده و هیدرولیک و خطوط یا شبکه های انتقال کاربردی هستند.

انواع لوله درزدار تست گاز API

در تولید انواع لوله های تست گاز، از استانداردهای مختلف و روش های متفاوت در کارخانه های تولیدی و برند استفاده می شود. از طرفی دو نوع لوله درزدار گاز خانگی یا رو کار و لوله های توکار یا لوله های API وجود دارد که در نوع جنس فولادی یا فلز خاص نیز تفاوت هایی دارند. انواع لوله های تست گاز در وزن ۱ تا ۱۹ کیلو، ضخامت ۲ تا ۴.۸۵ mm و قطر ۲۱ تا ۱۶۶ mm و گریدهای متنوع در این کارخانه مخصوص تولید می گردد. با این وجود برای خرید می توان نوع و میزان یا مشخصات مورد نظر لوله های تست گاز API را به کارخانه سفارش داد.

فرایند تولید لوله درزدار تست گاز (API) در کارخانه

در کارخانه های مدرن، پیشرفته و دارای نیروهای متخصص ابتدا ورق های فولادی و فلز به کمک ماشین آلات مخصوص با توجه به ضخامت و سایز و ابعاد مورد نظر برش داده شده و سپس عملیات شکل دهی و خم کاری توسط غلتیک ها انجام می شود.

در مرحله بعدی لبه های دو ورق یا درز اتصالی به هم نزدیک شده و فرایند جوشکاری مقاوم الکتریکی یا ERW که تخصصی و مناسب این لوله ها بوده انجام خواهد شد. بعد از این مراحل تست اولتراسونیک و تست های دیگر جهت یافتن حفر، شکاف یا نقص هر چند جزئی انجام می گیرد و محل جوشکاری کنترل و بررسی نهایی می شود.

در نهایت با تایید مهندسین و بخش کنترل کیفی و نظارتی این لوله های تست آماده فروش می شوند.

مطالب مرتبط : قیمت لوله گالوانیزه

خرید و فروش لوله درزدار تست گاز (API)

در ایران خرید لوله های تست گاز به دلیل وجود رقابت و تولید فولاد در داخل از همه کارخانه های تولیدی با قیمت بهتر و مناسب می تواند انجام شود.

برای خرید لوله های مقرون به صرفه تولیدی کارخانه ها و برندهای داخلی یا بومی باید به شرایط و نحوه فروش آن ها آگاه بود که این کار از طریق برقراری تماس و چک کردن سایت شرکت های تولیدی ممکن می شود.

همچنین بیشتر این خریداران امکان سفارش از راه دور و خرید با هزینه حداقل حمل و نقل را دارند، در حالی که برخی فروشندگان و نمایندگی های برندهای خارجی، این لوله های تست گاز درزدار را با قیمت بسیار بالاتری به مشتریان ارائه می کنند.

نکته مهم خرید این سبک از لوله های فولادی اعتماد به اعتبار برند، نوع کاربری لوله، توجه به مشخصات فنی مورد تقاضای خریدار و قیمت مناسب آن ها است.

قیمت لوله درزدار تست گاز (API)

در انتخاب و خرید از بهترین و باسابقه ترین کارخانه تولید لوله های درزدار گاز، علاوه بر مرغوبیت و کیفیت، می توان قیمت به صرفه تری برای این لوله پرداخت کرد.

از طرفی برای مشاهده لیست قیمت لوله های درزدار تست گاز باید به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان کیفیت و استحکام آلیاژ لوله یا کیفیت متریال کاربردی، مطابقت با استانداردهای جهانی، روش تولید و هزینه تمام شده کارخانه و دیگر موارد توجه کرد.

قیمت این لوله ها حتی به صورت روزانه نیز قابل تغییر است که این نکته در هنگام خرید و پرداخت به کارخانه و برندها باید مورد توجه قرار گیرد. با این وجود قیمت نوع روکار و توکار لوله های گازی API ممکن است در هر کارخانه داخلی با اختلاف قیمت بیشتر به فروش برسد.

مزایای لوله درزدار تست گاز API

قابلیت اطمینان بالا در محیط های مختلف و با فشار بالا و دیگر مزایای ویژه لوله های گازی API باعث افزایش خرید و توسعه و ارتقاء کیفیت این لوله ها در کنار فروش بیشتر تولیدکنندگان آن ها شده است . از ویژگی ها و مزایای این لوله های آهنی و فولادی عبارتند از:

  • مقاومت دمایی بالا و مناسب برای انتقالات بافاصله زیاد
  • مقاوم در برابر تاثیرات دمایی و شیمیایی محیط در برابر پوسیدگی و خورندگی
  • قیمت مناسب و راندمان یا بازدهی بالا
  • مقاومت و استحکام بالا در شرایط تحت فشار
  • دارای استانداردها و تاییدیه ایمنی از مراکز کیفیت جهانی
  • امکان انتقال گاز در وقت کمتر با سرعت بالاتر
  • نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری آسان
  • دسترس پذیری مناسب و مقاوم در برابر حرارت بالا
  • تنوع کاربردی و محیطی قابل توجه

نتیجه گیری

کارخانه تولید لوله های تست API برای تولیدات خود از مراحل، آلیاژ و فرایندهای خاصی استفاده می کنند تا به کیفیت بهینه و مطلوب دست یابند. این لوله ها نیز مانند دیگر لوله های صنعتی و فولادی کاربردهای متنوع و ویژه ای در کنار خریداران متنوع و خاص خود دارند.

بنابرای کارخانه حداکثر همکاری را برای خرید و فروش راحت این لوله ها برای مشتریان بالقوه خود انجام می دهد. از طرفی هر لوله درزدار گازی API دارای دو نوع اصلی روکار و توکار بوده که با توجه به محیط و فعالیت قابل نصب ساده و سریع هستند.

در این مقاله قیمت و نحوه خرید و فروش لوله درزدار تست گاز (API) مطرح شده و شرایط و عوامل موثر بر خرید این تجهیزات شرکت های صنعتی مطرح گردید.

سوالات متداول

۱) چرا باید از لوله تست گاز API استفاده کرد؟

این لوله ها در انتقال گاز فشار قوی بازدهی بالایی دارند و استحکام کششی و مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خوردگی یا اکسیداسیون دارند، بنابراین با وجود نصب بهتر و ساده تر استفاده از این لوله ها منطقی است.

۲) آیا روش تولید لوله تست گاز درزدار در همه کارخانه ها مشابه است؟

خیر هر کارخانه ممکن است استراتژی و مراحل متنوعی برای تولید این لوله ها و تولید باکیفیت یا بی کیفیت آن ها داشته باشد.

۳) آیا امکان سفارش لوله های API به کارخانه وجود دارد؟

بله می توان نوع لوله و مشخصات مورد نظر مانند جنس آن را از کارخانه مورد نظر درخواست و توافق لازم را با آن ها انجام داد.

Logo

تیم آهنات به شما تجربه‌ی خرید آسان را هدیه می‌دهد‌ تنها کافی است با بیان نیاز خود، با ما در ارتباط باشید


آدرس

استان تهران - شهر تهران - خیابان اشرفی اصفهانی - نرسیده به چهار دیواری- خیابان میرطاهری - پلاک 16 - واحد 5

021-47238000

ساعت کار شرکت 8:30 الی 17